Web trgovine koje prodaju i rastu
Našim pristupom i metodama izrade web trgovine ciljamo na maksimalnu učinkovitost e-commerce rješenja i povećanje angažmana kupaca.
Odluka korisnika o kupovini ovisi o nizu faktora. Mi ih prepoznajemo i ugrađujemo u rješenje pa time povećavamo stopu konverzije (conversion rate) i učinkovitost web trgovine.
Temeljne značajke web dućana
Uz standardne značajke izrade web stranica, internet trgovina ima svoje specifične elemente
-
Dinamička košarica za kupnju
Virtualna košarica za kupnju koja se dinamički popunjava kako kupac dodaje nove proizvode
-
Kategorizacija i filtriranje proizvoda
Proizvodi organizirani u kategorije sa mogućnošću filtriranja prema određenim parametrima kao što su cijena, boja, veličina itd.
-
Detalji proizvoda
Stranice proizvoda sadrže prilagođene detalje kao što su opisi, slike, galerije, specifikacije, video.
-
Povezani ili slični proizvodi
Dok se kupac nalazi na stranici sa proizvodom sugeriraju se slični proizvodi ili proizvodi koji su na neki način u relaciji
-
Opcije dostave i plaćanja
Mogućnost odabira između više načina plaćanja i dostave pruža kupcu fleksibilnost i sigurnost
-
Izdvojeni proizvodi
Predstavljanje izdvojenih proizvoda na ostalim stranicama web trgovine u vidu sniženja, posebnih ponuda, popularnih proizvoda i slično
Kako povećavamo angažman kupaca?
Bilo da se radi o web shopu, rezervaciji smještaja ili najmu plovila, osiguravamo da vaše e-commerce rješenje sadrži sljedeće važne elemente:
Prepoznatljivost vašeg brenda
Kako bi kupac stekao dojam mjesta sigurnog za kupnju važno je biti dosljedan u grafičkim i komunikacijskim smjernicama vašeg web mjesta.
Jasno postavljeni ciljevi na svakoj stranici
Posjetitelji na vašu web lokaciju samo ne stižu preko naslovne stranice, pa svaka stranica treba sadržavati elemente koje će kupca uputiti na sljedeći korak i navesti na akciju.
Snažni, uočljivi pozivi na akciju
Pozivi na akciju kao što su “Naručite sada!”, “Kontaktirajte nas”, “Izvršite plaćanje” moraju biti jasno vidljivi i dosljedni na svakoj stranici gdje postoji ključna akcija.
Uredna arhitektura informacija
Cilj je napraviti razumljivi raspored informacija i omogućiti jednostavno snalaženje korisnika na stranici kako bi korisničko iskustvo bilo glatko i bez nedoumica.
Jednostavnost procesa kupnje
U trenutku kada se kupac odluči na kupnju ili rezervaciju proces naručivanja, plaćanja, dostave te ostalih koraka kupnje treba biti jednostavan. Kupca ne smijemo obeshrabriti složenim ili nejasnim procesom narudžbe.
Kontrola nad sadržajem
Informacije kao što su opisi proizvoda, cijene, dostupnost i slično, moraju uvijek biti ažurne i vjerodostojne. Zato administrator web mjesta u bilo koje vrijeme treba imati potpunu kontrolu nad uređivanjem takvog sadržaja.