Izrada online trgovine

Omogućite kupcima da jednostavno naručuju proizvode, izvrše rezervaciju i plaćaju putem interneta, a pritom povećajte prihode.

Web trgovine koje prodaju i rastu

Našim pristupom i metodama izrade web trgovine ciljamo na maksimalnu učinkovitost e-commerce rješenja i povećanje angažmana kupaca.

Odluka korisnika o kupovini ovisi o nizu faktora. Mi ih prepoznajemo i ugrađujemo u rješenje pa time povećavamo stopu konverzije (conversion rate) i učinkovitost web trgovine.

Temeljne značajke web dućana

Uz standardne značajke izrade web stranica, internet trgovina ima svoje specifične elemente

  • Dinamička košarica za kupnju

    Virtualna košarica za kupnju koja se dinamički popunjava kako kupac dodaje nove proizvode

  • Kategorizacija i filtriranje proizvoda

    Proizvodi organizirani u kategorije sa mogućnošću filtriranja prema određenim parametrima kao što su cijena, boja, veličina itd.

  • Detalji proizvoda

    Stranice proizvoda sadrže prilagođene detalje kao što su opisi, slike, galerije, specifikacije, video.

  • Povezani ili slični proizvodi

    Dok se kupac nalazi na stranici sa proizvodom sugeriraju se slični proizvodi ili proizvodi koji su na neki način u relaciji

  • Opcije dostave i plaćanja

    Mogućnost odabira između više načina plaćanja i dostave pruža kupcu fleksibilnost i sigurnost

  • Izdvojeni proizvodi

    Predstavljanje izdvojenih proizvoda na ostalim stranicama web trgovine u vidu sniženja, posebnih ponuda, popularnih proizvoda i slično


Kako povećavamo angažman kupaca?

Bilo da se radi o web shopu, rezervaciji smještaja ili najmu plovila, osiguravamo da vaše e-commerce rješenje sadrži sljedeće važne elemente:

  • Prepoznatljivost vašeg brenda

    Kako bi kupac stekao dojam mjesta sigurnog za kupnju važno je biti dosljedan u grafičkim i komunikacijskim smjernicama vašeg web mjesta.

  • Jasno postavljeni ciljevi na svakoj stranici

    Posjetitelji na vašu web lokaciju samo ne stižu preko naslovne stranice, pa svaka stranica treba sadržavati elemente koje će kupca uputiti na sljedeći korak i navesti na akciju.

  • Snažni, uočljivi pozivi na akciju

    Pozivi na akciju kao što su “Naručite sada!”, “Kontaktirajte nas”, “Izvršite plaćanje” moraju biti jasno vidljivi i dosljedni na svakoj stranici gdje postoji ključna akcija.

  • Uredna arhitektura informacija

    Cilj je napraviti razumljivi raspored informacija i omogućiti jednostavno snalaženje korisnika na stranici kako bi korisničko iskustvo bilo glatko i bez nedoumica.

  • Jednostavnost procesa kupnje

    U trenutku kada se kupac odluči na kupnju ili rezervaciju proces naručivanja, plaćanja, dostave te ostalih koraka kupnje treba biti jednostavan. Kupca ne smijemo obeshrabriti složenim ili nejasnim procesom narudžbe.

  • Kontrola nad sadržajem

    Informacije kao što su opisi proizvoda, cijene, dostupnost i slično, moraju uvijek biti ažurne i vjerodostojne. Zato administrator web mjesta u bilo koje vrijeme treba imati potpunu kontrolu nad uređivanjem takvog sadržaja.